Taec

Drie redenen waarom sportaccessoires bedrukken effectief is

Sportaccessoires komen altijd van pas. Door sportaccessoires te bedrukken met jouw bedrijfslogo werk je dan ook effectief aan jouw naamsbekendheid en geef je tegelijkertijd een leuk relatiegeschenk weg. Laat bijvoorbeeld bidons bedrukken, geef een praktische sportarmband weg of laat t-shirts bedrukken met jouw logo. Sportaccessoires zijn zowel geschikt als giveaway tijdens een evenement of open dag of als luxe relatiegeschenk aan je werknemers of gewaardeerde zakenpartners. Twijfel jij of je sportaccessoires met logo wilt laten bedrukken? Wij geven je 3 goede redenen.

Meer naamsbekendheid

De sportaccessoires die zijn bedrukt met jouw logo, duiken op veel verschillende plekken op. Zo wordt een bidon met logo bijvoorbeeld gebruikt in de sportschool, op de tennisbaan, tijdens het wandelen of hardlopen en nog veel meer. Hierdoor komt jouw bedrijfslogo veel verschillende mensen onder de ogen, wat zorgt voor meer naamsbekendheid. Het valt aan te raden om qua kleuren te kiezen voor kleuren die goed aansluiten bij jouw huisstijl.

Relatiegeschenk als bedankje

Een relatiegeschenk zoals bedrukte sportaccessoires kan uitstekend dienen als bedankje. Zo wil je bijvoorbeeld je eigen medewerkers bedanken voor hun inzet tijdens een drukke periode, of een organisatie bedanken voor een prettige samenwerking. Hierdoor houdt de klant of partner een positief gevoel over aan de samenwerking met jouw bedrijf, waar weer nieuwe opdrachten uit voort kunnen komen. Ook is het erg leuk om je personeel te verrassen met een origineel relatiegeschenk rondom de feestdagen.

Gezonde leefstijl promoten

Door sportaccessoires met logo uit te delen, promoot jij een gezonde leefstijl onder je doelgroep, klanten of medewerkers. Sporten en gezond leven zijn voor steeds meer mensen belangrijk. Door je relaties te verrassen met bedrukte sport gadgets, geef je ze een steuntje in de rug. Van activity trackers tot een fitness belt of telefoon armband: het komt allemaal erg goed van pas bij het sporten. Je doelgroep maakt hierdoor veel gebruik van het relatiegeschenk en wordt hierdoor vaak aan jouw bedrijf herinnerd.