TAEC
Image default
Internet marketing

5 Zoekmachine marketing tips om je website bovenaan in Google te houden

In de wereld van zoekmachine optimalisatie (SEO), is er niet een enkele strategie die werkt
voor elke website. Elke website heeft zijn eigen unieke set van factoren die moeten worden
overwogen bij het creëren van een SEO-strategie voor een bedrijf. Zelfs met de vele tips en
trucs die er zijn, is het voor de meeste bedrijven een uitdaging om uw site bovenaan in
Google te houden. Het is absoluut noodzakelijk dat u uw SEO-strategieën up-to-date houdt
om concurrerend te blijven. Sites die niet vaak worden bijgewerkt, hebben ook de neiging
snel in verval te raken en na verloop van tijd steeds moeilijker te vinden te zijn. Het is
belangrijk om te onthouden dat niet alle websites gelijk zijn, dus als je niet hebt wat nodig is
om uw site zichtbaar en toegankelijk te houden in de tijd, kan het tijd zijn om te
heroverwegen of uw bedrijf moet blijven opereren als een digitale entiteit op alle. Als u
onze 5 zoekmachine marketing tips hieronder volgt, zou het echter gemakkelijker dan ooit
moeten zijn om bovenaan in Google te blijven staan.

Bepaal of Google’s Nieuwe Algoritme Uw SEO Strategie zal beïnvloeden

Een van de eerste dingen die u moet beslissen, is of u uw site wilt blijven optimaliseren voor
het huidige algoritme van Google. De laatste grote update van Google's algoritme was in
2015, en het is momenteel onbekend of er in de nabije toekomst een update zal komen. Als
wordt besloten dat het huidige algoritme geen invloed zal hebben op uw SEO-strategie, dan
zult u moeten beslissen of u wilt doorgaan met de huidige praktijken die u hebt ingevoerd.
Het is belangrijk om te beseffen dat bijna universeel, de informatie op het internet gaat
verouderd zijn. Dit betekent dat tenzij u een specifieke dienst aanbiedt die over het
algemeen tijdloos is, uw site snel verouderd kan zijn. De beste manier om dit te voorkomen
is om op de hoogte te blijven van de laatste trends en updates van uw website en ervoor te
zorgen dat deze zo up-to-date mogelijk is.

Beoordeel de rankingbehoeften van uw website

Ten eerste moet u uw huidige online ranking behoeften beoordelen. Dit zal u helpen
bepalen of u drastische wijzigingen in uw SEO-strategie moet aanbrengen. Er zijn een paar
dingen die je wilt veel aandacht te besteden aan bij de beoordeling van uw huidige online
ranking behoeften. Hier zijn enkele van die dingen: – Hoe hoog in de resultaten is uw
website? – Wat zijn de huidige problemen met de ranking van uw website? – Wat zijn de
huidige sterke punten van uw website? – Wat zijn de huidige zwakke punten van uw
website? – Zullen de sterke en zwakke punten van uw website veranderen bij de volgende
update? – Zullen de sterke punten van uw website hetzelfde blijven bij de volgende update?
– Hoeveel wil je stijgen in de rankings? – Wat zijn uw lange termijn SEO doelen?

Bouw inhoud met het oog op SEO

Het belangrijkste om in gedachten te houden is dat content koning is. In een wereld waar
gebruikers zich massaal afkeren van traditionele media, is inhoud de enige manier omaanwezig te blijven op het internet. Dat gezegd hebbende, moet je onthouden dat jeprobeert bezoekers naar je site te trekken, dus terwijl het schrijven van artikelen eenbelangrijk onderdeel is van SEO, is het ook belangrijk om een gezonde balans te hebben tussen artikelen en afbeeldingen. Als u uw inhoud te creëren, moet u rekening houden met de verschillende statistieken die in aanmerking worden genomen bij het rangschikken van pagina’s in Google. Deze metrieken omvatten, maar zijn niet beperkt tot: – Hoe relevant zijn de pagina’s op uw site? – Hoeveel informatie staat er op de pagina’s? – Hoe goed is de informatie geschreven? – Wat is de kwaliteit van de op de pagina’s gebruikte afbeeldingen? – Hoe geoptimaliseerd zijn uw pagina’s?

Gebruik HTTPS op alle pagina’s

Als het gaat om het optimaliseren van uw site voor zoekmachines, is een van de
belangrijkste dingen die u zult willen doen het gebruik van https op uw pagina's. Het
gebruik van https op uw pagina's zal helpen om uw vertrouwensfactor op het internet te
verhogen, waardoor u de hoeveelheid inhoud die u hoger in de resultaten plaatst kunt
verhogen. Hoewel sommige mensen misschien beweren dat het geen ranking factor is, zijn
wij het daar totaal niet mee eens. In feite, https is een ranking factor als het niet wordt
gebruikt op een pagina. Dit betekent dat als een gebruiker klikt op de pagina en ze zien de
onbeveiligde versie van de pagina, de vertrouwensfactor van die specifieke pagina
aanzienlijk zal dalen.

Test, test, test!

Als het op SEO aankomt, bestaat er niet zoiets als te veel testen. Een van de belangrijkste
dingen die je kunt doen is proberen te ranken voor verschillende zoekwoorden en kijken
wat er gebeurt. Dit kan u helpen om te begrijpen wat werkt en wat niet, waardoor u indien
nodig correcties kunt aanbrengen. Misschien is een van uw pagina's is niet erg hoog in de
resultaten, of het is een die wordt beschouwd als veel waarde hebben, dus je besluit om de
pagina te veranderen en zien wat er gebeurt. Dit is iets wat je vaak zult willen doen, en het
kan u helpen om een beter idee te krijgen van wat werkt en wat niet in termen van uw SEO-
strategie.

Wees niet bang om iets anders te proberen.

Het belangrijkste om te onthouden is dat als je geen resultaten krijgt, als je website geen activiteit krijgt, dan ligt het probleem niet bij de strategie die je op dit moment gebruikt, het ligt bij jezelf. Het beste is om een open geest te houden en nieuwe dingen te proberen in de hoop iets te vinden dat beter werkt dan wat je nu doet. Het slechtste wat je kunt doen is blijven doen wat je tot nu toe hebt gedaan, in de hoop dat er eindelijk iets zal lukken. Als u dezelfde dingen doet die u altijd hebt gedaan, zonder tekenen van verbetering, dan kunt u overwegen dat u iets verkeerd doet.

Conclusie.

Er is geen enkele manier om de code te kraken als het aankomt op het succesvol rangschikken voor top-kwaliteit zoekwoorden in de resultaten voor Google. Als het gaat om SEO, moet je een open geest te houden en blijf op de top van de nieuwste trends om ervoor te zorgen dat uw site is zo geoptimaliseerd mogelijk te maken. Als het gaat om hoog scoren in de resultaten, draait het allemaal om het hebben van een goed afgeronde SEO-strategie die het bouwen van geweldige inhoud en het gebruik van https op uw pagina’s omvat. Als u in staat bent om deze dingen te doen, dan zult u op weg zijn om bovenaan de Google-resultaten te blijven. Voor meer informatie kunt u onze blogpost bekijken over wat u nu moet doen als het nieuwe algoritme van Google eraan komt.

Wil je meer informatie of je online marketing uitbesteden? Neem dan eens contact op met een marketingbureau zoals Verstegen Online Marketing!